För oss på Bastec är det viktigt med stabila, långvariga relationer med våra kunder och partners. Vi vill alltid vara ärliga och okomplicerade, mot oss själva, mot varandra och mot våra kunder. Vår kompass är marknadens behov, vi vill vara kundorienterade och lyhörda. Därför är våra slutanvändares och våra systeminstallatörers omdöme viktigt för oss och ger oss energi.
Här är några kommentarer från verkligheten:
”Jag använder Bastecs app i mobilen nästan varje dag, med den går det snabbt och lätt att läsa av om där finns något larm, att kvittera eventuellt larm och att kontrollera temperatur.”
Mats Duvander, drift- och underhållsansvarig Ystad Hamn
”Jag har arbetat med Bastecs fastighetsautomationssystem ända sedan 1999! Det är det jag helst använder, för det är så överskådligt enhet för enhet. En annan viktig sak är att alla kan se vad alla har gjort, det syns på servern. Det är mycket bra. Dessutom är supporten från Bastec suverän! Jag vet hur jag vill ha det och har tät kontakt med killarna på Bastecs kontor i Malmö och känner mig alltid välkommen dit.”
Bengt Schüler, styr- och reglertekniker på Bravida
”Detta att man är väldigt nära leverantören, det är otroligt viktigt! Den korta kontaktvägen som vi har med Bastec har varit till mycket hjälp!”
Mikael Gripenberg, VD för systeminstallatören Energiprojekt Stockholm
”Det verkar mycket bra, ett väldigt enkelt system för användare! Enkelt att till exempel göra driftinställningar.”
Robin Björkman, Systeminstallatör på Energiprojekt Stockholm
”Uppkopplingsmöjligheterna med Bastecs system fungerar jättebra! App, PC-app och så det nya Flash-fria HTML5-baserade programmet där man bara surfar in via en länk.”
Bo Strandberg, tekniskt ansvarig på BRF Droskhästen
Om du vill kan du läsa mer:
https://www.bastec.se/nytt-system-for-fastighetsautomation-i-bornholmsterminalen-sankte-energiforbrukningen-och-minskade-elkostnaderna/
https://www.bastec.se/intervju-med-energiprojekt-stockholm-en-av-arets-nya-bastec-aterforsaljare/